Chính sách vận chuyển và giao nhận

[ENGLISH BELOW]

TixTix sẽ gửi vé đến Khách hàng sau khi đặt vé như sau:

- Vé được mua trên TixTix sẽ được thể hiện dưới hình thức Vé điện tử và được gửi đến Khách hàng (người mua) bằng file đính kèm qua email. Vé điện tử (E-ticket) sẽ được gửi trong vòng 24h vào địa chỉ email mà khách hàng đã đăng ký mua vé trên website TixTix. Trong trường hợp KH không nhận được vé điện tử ( E-Ticket). Quý khách hàng vui lòng liên hệ theo số hotline: 0932.332.929 hoặc email: [email protected] để được hỗ trợ. Ngoài ra, Quý khách hàng có thể kiểm tra lại thông tin đơn hàng tại trang HỒ SƠ CÁ NHÂN, sau đó chọn danh mục ĐƠN HÀNG ĐÃ MUA trên website: Tixtix.vn

- Đối với một số sự kiện lớn theo yêu cầu của Nhà tổ chức sự kiện, thì vé có thể được thể hiện dưới hình thức vé giấy, và Khách hàng phải thanh toán thêm một khoản phí cho bên vận chuyển thứ ba để vận chuyển vé giấy từ TixTix đến Khách hàng và Khách hàng có quyền kiểm vé khi được giao.

____________________

SHIPPING AND DELIVERY POLICY

TixTix will send tickets to Customers after booking as follows:

- Tickets purchased on TixTix will be presented in the form of Electronic Tickets and sent to the Customer (buyer) by email attachment. Electronic tickets (E-ticket) will be sent within 24 hours to the email address that the customer has registered to buy tickets on the TixTix website. In case the Customer does not receive an electronic ticket (E-Ticket). Please contact the hotline number:0932.332.929 or email: [email protected] for support. In addition, customers can check order information on the PERSONAL PROFILE page, and then select the PURCHASED ORDERS category on the website: Tixtix. vn

- For some large events at the request of the Event Organizer, tickets may be presented in the form of paper tickets, and the Customer must pay an additional fee to a third-party carrier to transport the tickets. paper from TixTix to the Customer and the Customer has the right to check the ticket upon delivery.